Levering
De actuele levertijden per categorie hebben we voor je bij elkaar gezet op de volgende pagina. Mocht je nou iets sneller nodig hebben, laat het ons weten!
Kosten
Al onze prijzen zijn all-in. Wat betekent dat de verzendkosten en eventuele afleverkosten in de prijs zijn in begrepen.
Track&Trace
Wij maken gebruik van diverse pakketdiensten. Je ontvangt altijd een Track&Trace zodra de bestelling onderweg is.
Bezorging & Afmonteren
De volgende producten zijn te groot voor de pakketdiensten en zullen door Maikku worden afgeleverd en – indien noodzakelijk – worden afgemonteerd.
We nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van het factuurbedrag contact met je op om een afleverdatum af te spreken.
Extra handjes
Op de afgesproken leverdatum zal jouw bestelling geleverd worden. Omdat de bezorger alleen is vragen we je een handje te helpen bij het tillen van de meubels, zorg dus voor sterke hulptroepen tijdens het leveren.
De meubels worden in principe tot aan uw voordeur geleverd, dit ivm onze verzekering. In overleg kan hiervan afgeweken worden – dit is dan voor risico van de besteller.
Bezorging op een etage
Je kan je voorstellen dat de meubels die niet met de pakketdienst mee kunnen, ook niet erg geschikt zijn voor smalle gangetjes en steile trappen. In principe brengt Maikku de meubels tot aan uw voordeur, maar dan moet deze wel redelijkerwijs bereikbaar zijn.
Bij etages hoger dan 2 dient er een ruime lift aanwezig te zijn, waar de bestelling in past. Je bent zelf verantwoordelijk om dit juist in te schatten.
Retour
Retour Webshop artikelen: binnen 30 dagen, wij betalen het aankoopbedrag aan je terug zodra we het product retour hebben ontvangen en deze in originele staat is. De kosten voor de retourzending is voor rekening van de koper
Retour Offerte artikelen: dit zijn artikelen die speciaal voor jou op maat worden gemaakt en zijn dus vanwege hun aard niet door te verkopen. We kunnen dan ook geen retour optie aanbieden voor producten die na goedkeuring van een offerte speciaal voor jou zijn gemaakt. Niet getreurd, tijdens het offerte traject ontvang je van van ons minstens 1 x een update (incl. foto’s) van hoe het product er uit komt te zien. Aan de hand van jouw feedback kan het product dan nog worden aangepast waardoor je ongetwijfeld heel erg blij bent met het eindresultaat.
Kapot bij levering?
Indien er bij levering van het product zichtbare beschadigingen waarneembaar zijn, dien je het pakket niet aan te nemen van de pakketdienst.
Wanneer je er pas na openen van het pakket achter komt dat het product beschadigd is, verzoeken we je per direct contact met Maikku op te nemen. Dit kan via info@maikku.nl, via ons contactformulier of per telefoon (06 28192066)
Meer info over het offerte traject
Nadat je een offerte aanvraag hebt ingediend, komen we bij je terug met een op maat gemaakt voorstel. Deze offerte kan je (digitaal) goedkeuren, hier ontvang je zelf ook een bevestiging van per email. Indien noodzakelijk nemen we contact met je op om je wensen door te spreken en het traject af te stemmen. Dit zal met name bij grotere/complexe opdrachten het geval zijn.
Wanneer de hele offerte naar wens is, en je deze hebt geaccepteerd, ontvang je vervolgens digitaal de factuur. Zodra deze is voldaan gaan wij voor voor je aan de slag. We nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van het factuurbedrag contact met je op om een afleverdatum af te spreken.